Máme zavedený jeden z
nejlepších laser tag zbraňových systémů, který je vhodný pro menší i větší hráče a lze používat ve vnitřních nebo i ve venkovních prostorech na různých akcích. Ideální pro dospělé, mláděž a děti
od cca 10 let. Mladší mohou hrát také, ale dle zkušeností většina mladších 10 let ještě naplno nevyužije taktické možností hry.
NOVINKA ! - herní plochu jsme zvětšili o 1 patro a nyní lze hrát až ve 3 patrech najednou.
Hráči si mohou vybrat v kolika a jakých patrech chtějí hrát.
Až pro 28 hráčů najednou. Větší počty hráčů hrají ve skupinách, případně se střídají.
Hráči počítačových her si vyzkouší jaké to je hrát v reálu 3D střílečky Call of Duty, Battlefield, Counter Strike.
Nebudete jen sedět u počítače, ale zažijete boj na vlasní kůži a uděláte něco pro zdraví.
Naše laser game takový tip pro zábavné zlepšení kondice, pohybové inteligence, taktické spolupráce a střelby.
Herní módy lze přizpůsobit od mírumilovných pozičních her pro všechny věkové kategorie ( od cca 8, lépe 10let ) až po vojenskou simulaci protiteroristických zásahů pro náročnější hráče.
U nás žádné nepohodlné vesty spojené kabelem se zbraní, vše je řešeno bezdrátovou technologií - zbraň - senzorová čelenka - řídící počítač.
Jedná se o bezpečnou a bezbolestnou zábavu s reálně působícími zbraněmi, které vysílají infračervené paprsky do snímaču na čelence protivníků. Vše je řešeno bezdrátovou technologií a řízeno centrálním počítačem, kde je možno nastavit různé nastavení zbraní , scénáře a sledovat statistiky bitev na 4 obrazovkách v různých částech arény.
Máme připravenou 3patrovou arénu o výměře téměř 800m2.
Doporučujeme si vzít náhradní tričko nebo i další oblečení na převlečení. Laser game je náročnější sportovní aktivita a hráči po hře bývají spocení.
Proč nenebízíme sprchy?
Z provozních důvodů by to byla komplikace jednak ohledně výměn mezi skupinami a také hlavně návštěvník platí čas obsluhy, která je najmutá pouze na čas rezervace a při představě, že by se postupně sprchovalo třeba 15 osob, by se musela zaplatit částka navíc podobná ceně vstupného jen za odměnu času obsluhy a na spotřebu energií. Pokud ale zjistíme, že bude hromadně zájem o službu sprch i za cenu zásadního navýšešení vstupného, nevylučujeme řešení do budoucna.
Rekapitulace novinek ve WOLF aréně pro laser game:
- navýšen maximální počet hráčů na 28 osob
7 x útočná puška typu AK - AK-12LT PREDATOR PRO
5 x útočná puška typu AR-15 - AR-15 RANGER
1 x útočná puška typu AK - AK-15 WARRIOR
13 x samopal typu SMG - MP9LT PHOENIX
2 x pistole HORNET
- navýšen počet digitálních vlajek až na 5 kusů
- navýšen počet lékárniček až na 4 kusy
- nově 2 kufry s výbušninou se třemi scénáři
- nově 2 taktické granáty
- nově 2 nástražné miny ( claymore )
Je možné také domluvit venkovní akce na námi vytipovaném místě nedaleko Jihlavy nebo u klienta, v přírodě, případně na jiném veřejně přístupném místě.
Ideální pro zpestření letních a příměstských táborů, sportovních kempů, atd. Dojedeme k Vám na místo a naplánujeme plán bitev.
Na výběr jsou 4 designové varianty zbraní s venkovním dostřelem až 200m. Zbraně na sobě mají OLED display s informacemi o stavu munice, zdraví, atd.. Pro reálný zážitek ze hry jsou zbraně vybaveny reálnými zvuky a jak zbraň, tak i čelenka vibracemi při střelně nebo zásahu.
U nás je k dispozici 20 základních herních scénářů a to jinde nezažijete !
deathmatch - hrají všichni proti všem na body ( zbraně + zařízení na oživení a doplnění munice ). Čas hry 15 minut ( lze upravovat ).
team deathmatch - hráči hrají ve 2 až 4 týmech na body ( zbraně + zařízení na oživení a doplnění munice )
. Čas hry 15 minut ( lze upravovat ).
war of the world ( control point ) - hráči hrají ve 2 až 4 týmech na body
. Hlavní cíl hry je obsazovat a bránit 3-5 stanovišť v obou patrech arény. Oblíbená poziční a taktická hra. ( zbraně + zařízení na oživení a doplnění munice, 2 až 5 kontrolních bodů ). Čas hry 15 minut ( lze upravovat ).
wolf battle royale single - každý hráč hraje sám za sebe a všichni jsou rozmístěni vjednom nebo v obou patrech arény ( dle počtu hráčů ). Hráči se snaží postupně zasahovat a eliminovat všechny ostatní a vyhrává ten, který bude mít nejvíce bodů. Hráči se nesmí po vyřazení obživovat ani doplňovat munici. Čas hry 2-3 minuty ( dle počtu hráčů ).
wolf battle royale teams - hráči hrají ve 2 a 4 týmech, které jsou na začátku hry rozmístěny v různých částech areny v obou patrech, Hráči se snaží postupně zasahovat a eliminovat všechny ostatní hráče jiných týmů a vyhrává ten, který bude mít nejvíce bodů. Hráči se nesmí po vyřazení obživovat ani doplňovat munici. Čas hry 2-3 minuty ( dle počtu hráčů ).
conquest - hráči se rozdělí do 2 týmů. 1. tým se rozmístí postupně v obou patrech arény a 2. tým postupně dobývá území a eliminuje protivníky. Po dokončení kola si týmy vymění strany a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně bez další možnosti oživení a doplnění munice ). Čas hry 2-4 minuty
conquest control point- hráči se rozdělí do 2 týmů. 1. tým se rozmístí postupně v obou patrech arény a 2. tým postupně dobývá území, obsazuje kontrolní body a eliminuje protivníky. Po dokončení kola si týmy vymění strany a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně + lékarny na oživení a doplnění munice + 2 až 5 kontrolních bodů). Čas hry 2-4 minuty
Wolf search and destroy ( najdi a znič)- hráči se rozdělí do 2 týmů a oba budou mít kufřík s náloží. Každý tým si uřčí údernou část o 2-4 hráčích, kteří budou mít za úkol umístit a odpálit označený objekt na území protivníka. Ostatní hráči v týmu budou připraveni na obranu území, případně i na pomoc při útoku.
Vyhrává ten tým, kterému se podaří odpálit objekt protivníka dříve, případně bude mít více přeživších nebo bodů. ( zbraně + bombový simulátor s časovačem a bombový simulátor s kódovým časovačem, případně nástražné claymore miny ). Čas hry 2-4 minuty
Wolf counter strike - hráči se rozdělí do 2 týmů - SWAT jednotka ( více hráčů nebo s možností obživení) a na druhé straně jednotka teroristů (méně hráčů a bez možnosti obživení). Hraje se v horním patře arény, případně v obou dle počtu hráčů. Jednotka teroristů nastraží nálož(e) s časovačem a zaujme obranné postavení. Jednotka SWAT má za úkol vniknout do arény a do určitého času se snaží eliminovat teroristy, vyhledat deaktivační kód a deaktivovat nálože. Teroristé vyhrávají, pokud eliminují celou jednotku SWAT nebo ikdyž se odpálí nálože. Úkol jednotky SWAT je deskativace náloží a elimonace všech teroristů. Po dokončení kola si týmy vymění strany, upraví počty hráčů a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně + bombový simulátor s časovačem a bombový simulátor s kódovým časovačem, případně nástražné claymore miny ). Čas hry 2-4 minuty
upíři vs. vlkodlaci - hráči se rozdělí do 2 týmů a při hře se snaží eliminovat hráče druhého týmu. Hráč který zemře se "nakazí" od protivníka a po obživení se přemění na hráče druhého týmu. Vyhrává tým, který přemění všechny hráče druhého týmu ( zbraně bez další možnosti oživení a doplnění munice). Čas hry 2-4 minuty
Hry s kontrolními body:
- Zachycení kontrolního bodu
V tomto scénáři musíte zachytit zařízení vypálením do něj. Při natáčení zařízení získá externí prsten barvu týmu střelce, proces zachycení se zobrazí na kruhové stupnici a na indikátoru začne odpočítávání do zahájení snímání.
Po výstřelu dojde ke krátkému zpoždění a prostřednictvím infračerveného kanálu bude vytvořen impuls negativního vlivu (za předpokladu, že byl přednastaven v konfiguraci). Po vypršení času bude kontrolní bod zachycen.
Hráč ze soupeřova týmu může přerušit aktuální postup výstřelem do kontrolního bodu a zahájit jeho zachycení vlastním týmem. Pokud nepřátelský tým přeruší proces zajetí, hráč z tohoto týmu může zahájit proces zajetí tím, že podruhé vystřelí kontrolní bod.
Po zachycení kontrolního bodu bude externí kruh blikat barvou vítězného týmu a statistiky zachycení všech týmů se zobrazí v kruhovém měřítku.
- Bod na bojišti
V tomto scénáři si musí hráč uvědomit dva momenty: čas zachycení a čas držení. Klíčovým rysem scénáře je, že čím více hráčů se současně pokusí zachytit kontrolní bod, tím dříve toho bude dosaženo.
Scénář je jinak stejný jako ten dříve zmíněný, s výjimkou skutečnosti, že kontrolní bod musí být držen po určitou dobu po jeho zachycení. Poté si zařízení zapamatuje dobu držení. Poté, co byl kontrolní bod zadržen po přednastavený čas, hra skončí a ve formě kruhového diagramu se zobrazí statistiky s celkovou dobou držení každého týmu.
- Velící středisko
Zpočátku patří kontrolní bod jednomu z týmů (nebo čeká na první výstřel pro založení vlastníka týmu). Kontrolní bod má určitý počet bodů síly. Pokud nebyl poškozen, po přednastavených časových úsecích generuje pozitivní vlivový impuls pro vlastníka týmu.
Pokud hráč z konkurenčního týmu vystřelí kontrolní bod, kontrolní bod ztratí počet bodů síly, který odpovídá střelecké síle. Poté se vygeneruje impuls negativního vlivu (pokud byla tato nastavení zvolena v konfiguraci).
Po uplynutí nastaveného času se řídicí bod začne obnovovat. Poté, co byly body síly obnoveny na jejich nominální hodnotu, kontrolní bod znovu vygeneruje pozitivní impulsy pro svůj tým. Pokud byl kontrolní bod vystřelen podruhé a nezbývají žádné body síly, bude kontrolní bod považován za zničený a hra bude u konce.
Hry s digitální vlajkou
DIGITÁLNÍ VLAJKA
Každému týmu účastnícímu se hry je přidělena vlajka (vlajka bude během hry zářící barvou týmu, ke kterému patří). Úkolem je zajmout nepřátelskou vlajku a doručit ji na domácí základnu. Střílejte na herní sadu, abyste ji zachytili. Hráč, který střílí na vlajku soupeře, musí běžet na svou základnu a střílet na svou vlajku, aby získal zajetí.
Na konci kola vlajka zapípá a změní barvu na svého majitele. Na displeji vlajky se zobrazí počet vlajek zachycených spoluhráči.
VLAJKOVÁ KONTROLA
Ve výchozím nastavení vlajka bliká bíle. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil.
Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní.
KONFRONTACE
Na začátku hry je vlajka neutrální a září barvami všech týmů. Střílejte na zařízení a pořiďte jej. Čím déle má tým vlajku, tím více LED diod na vlajce je osvětleno barvou daného týmu.
Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní.
VOJENSKÁ ZÁKLADNA
Každému týmu účastnícímu se hry je přidělena vlajka. V tomto scénáři funguje jako „základna“ pro tým, kde se mohou mrtví hráči znovu objevit. Základna má určitou sílu a může být zničena nepřátelskými hráči. V případě zničení základna přestane doplňovat životy týmu, do kterého patří, dokud nebude obnovena síla.
Na konci kola vlajka zapípá a změní barvu na svého majitele. Na displeji vlajky se zobrazí název týmu a počet zničení základny během kola.
OUTPOST
Tento scénář je podobný vojenské základně. Hlavní rozdíl spočívá v tom, že základna je zpočátku neutrální, týmy ji musí zajmout. Po zajetí bude základna schopna resuscitovat hráče týmu, který ji vlastní (pro tento účel musí být povoleno nastavení Impulse). Aby bylo možné znovu obsadit základnu, musí být zničena (vynulovat její síly).
Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.
NEMOCNICE
Ve výchozím nastavení je příznak neutrální. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil. V tomto scénáři se zapnutým nastavením Impulse vlajka obnoví hp hráčů z týmu, který je v tuto chvíli drží.
Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.
ARZENÁL
Ve výchozím nastavení je příznak neutrální. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil. V tomto scénáři se zapnutým nastavením Impulse obnoví vlajka munici hráčů z týmu, který je v tuto chvíli drží.
Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.
Kombinace kontrolního bodu s digitální vlajkou
Zachycení kontrolního bodu + VLAJKOVÁ KONTROLA
a další možnosti kombinací módů.
Pro malé děti jsou na zapůjčení laserové blastery s možností rozdělení až do 4 týmů a volbou 4 různých módů střelby pro širši taktické možnosti.
Pro počáteční trénink střelby lze použít pohyblivé elektronické brouky.
Počet hráčů ideální mezi 6 až 12 rozdělených do 2 až 4 skupin.