Aktivní zábava pro děti i dospělé

Laser tag




Máme zavedený jeden z nejlepších laser tag zbraňových systémů na světě, který je vhodný pro menší i větší hráče a lze používat ve vnitřních nebo i ve venkovních prostorech na různých akcích. Ideální pro dospělé, mláděž a děti od cca 8 let.

Až pro 14 hráčů.

U nás žádné nepohodlné vesty spojené kabelem se zbraní, vše je řešeno bezdrátovou technologií - zbraň - senzorová čelenka - řídící počítač. Zapomeňte na nereálné blikací tmavé laserové arény, v naší aréně se hraje za přirozeného světla.  

Jedná se o bezpečnou a bezbolestnou zábavu s reálně působícími zbraněmi, které vysílají infračervené paprsky do snímaču na čelence protivníků. Vše je řešeno bezdrátovou technologií a řízeno centrálním počítačem, kde je možno nastavit různé nastavení zbraní , scénáře a sledovat statistiky bitev.
Máme připravenou 2patrovou arénu o výměře téměř 500m2. Bude možné také domluvit venkovní akce na námi vytipovaném místě nedaleko Jihlavy nebo u klienta, v přírodě, případně na jiném veřejně přístupném místě.

Na výběr jsou 2 designové varianty zbraní s venkovním dostřelem až 200m. Zbraně na sobě mají OLED display s informacemi o stavu munice, zdraví, atd.. Pro reálný zážitek ze hry jsou zbraně vybaveny reálnými zvuky a jak zbraň, tak i čelenka vibracemi při střelně nebo zásahu. 


NOVINKA
digitální vlajka
- umožňuje virtuálně přenášet vlajku v boji a další možnosti nastavení v týmových bojích.
 
bombový simulátor
- reálně vyhlížející maketa bomby s kódovým spouštěčem a deaktivací zadáním stejného kódu


U nás s tímto zařízením je k dispozici 20 základních herních scénářů a to jinde nezažijete !



deathmatch - hrají všichni proti všem na body  ( zbraně + zařízení na oživení a doplnění munice )

team deathmatch
- hráči hrají ve 2 a 4 týmech na body ( zbraně + zařízení na oživení a doplnění munice )

battle royale single
- každý hráč hraje sám za sebe a všichni jsou rozmístěni v obou patrech arény. Hráči se snaží postupně eliminovat všechny ostatní a vyhrává poslední přeživší.

battle royale teams
- hráči hrají ve 2 a 4 týmech, které jsou na začátku hry rozmístěny v různých částech areny v obou patrech, úkol hry je vyhledat a eliminovat všechny hráče ostatních teamů ( zbraně bez další možnosti oživení a doplnění munice)

conquest - hráči se rozdělí do 2 týmů. 1. tým se rozmístí postupně v obou patrech arény a 2. tým postupně dobývá územa eliminuje protivníky. Po dokončení kola si týmy vymění strany a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně bez další možnosti oživení a doplnění munice ).

conquest control point-
hráči se rozdělí do 2 týmů. 1. tým se rozmístí postupně v obou patrech arény a 2. tým postupně dobývá území, obsazuje kontrolní body a eliminuje protivníky. Po dokončení kola si týmy vymění strany a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně + lékarny na oživení a doplnění munice + 2-4 kontrolní body).

conquest explosion
- hráči se rozdělí do 2 týmů. 1. tým se rozmístí postupně v obou patrech arény a nastraží nálože s časovačem. 2. tým postupně dobývá území, eliminuje protivníky a snaží se deaktivovat nastražené nálože do určitého času, případně musí ještě vyhledat kód na deaktivaci. Po dokončení kola si týmy vymění strany a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně + lékárny na oživení + bombový simulátor s časovačem a bombový simulátor s kódovým časovačem ).

SWAT akcion
- hráči se rozdělí do 2 týmů - SWAT jednotka ( více hráčů) a na druhé straně jednotka teroristů (méně hráčů). Hraje se pouze v horním patře arény. Jednotka teroristů nastraží nálože s časovačem a zaujme obranné postavení. Jednotka SWAT má za úkol vniknout do arény a do určitého času se snaží eliminovat teroristy, vyhledat deaktivační kód a deaktivovat nálože. Teroristé vyhrávají, pokud eliminují celou jednotku SWAT nebo ikdyž všichni padnou, tak se odpálí nálože. Hlavní úkol jednotky SWAT je deskativace náloží.  Po dokončení kola si týmy vymění strany, upraví počty hráčů a vyhrává ten, který je rychlejší, má více přeživších nebo má více bodů ( zbraně + bombový simulátor s časovačem a bombový simulátor s kódovým časovačem ).

Zombies vs. vampires
- hráči se rozdělí do 2 týmů a při hře se snaží eliminovat hráče druhého týmu. Hráč který zemře se "nakazí" od protivníka a po chvíli se přemění na hráče druhého týmu. Vyhrává tým, který přemění všechny hráče druhého týmu ( zbraně bez další možnosti oživení a doplnění munice).

Hry s kontrolními body:

- Zachycení kontrolního bodu

V tomto scénáři musíte zachytit zařízení vypálením do něj. Při natáčení zařízení získá externí prsten barvu týmu střelce, proces zachycení se zobrazí na kruhové stupnici a na indikátoru začne odpočítávání do zahájení snímání.

Po výstřelu dojde ke krátkému zpoždění a prostřednictvím infračerveného kanálu bude vytvořen impuls negativního vlivu (za předpokladu, že byl přednastaven v konfiguraci). Po vypršení času bude kontrolní bod zachycen.

Hráč ze soupeřova týmu může přerušit aktuální postup výstřelem do kontrolního bodu a zahájit jeho zachycení vlastním týmem. Pokud nepřátelský tým přeruší proces zajetí, hráč z tohoto týmu může zahájit proces zajetí tím, že podruhé vystřelí kontrolní bod.

Po zachycení kontrolního bodu bude externí kruh blikat barvou vítězného týmu a statistiky zachycení všech týmů se zobrazí v kruhovém měřítku.

- Bod na bojišti

V tomto scénáři si musí hráč uvědomit dva momenty: čas zachycení a čas držení. Klíčovým rysem scénáře je, že čím více hráčů se současně pokusí zachytit kontrolní bod, tím dříve toho bude dosaženo.

Scénář je jinak stejný jako ten dříve zmíněný, s výjimkou skutečnosti, že kontrolní bod musí být držen po určitou dobu po jeho zachycení. Poté si zařízení zapamatuje dobu držení. Poté, co byl kontrolní bod zadržen po přednastavený čas, hra skončí a ve formě kruhového diagramu se zobrazí statistiky s celkovou dobou držení každého týmu.

- Velící středisko

Zpočátku patří kontrolní bod jednomu z týmů (nebo čeká na první výstřel pro založení vlastníka týmu). Kontrolní bod má určitý počet bodů síly. Pokud nebyl poškozen, po přednastavených časových úsecích generuje pozitivní vlivový impuls pro vlastníka týmu.

Pokud hráč z konkurenčního týmu vystřelí kontrolní bod, kontrolní bod ztratí počet bodů síly, který odpovídá střelecké síle. Poté se vygeneruje impuls negativního vlivu (pokud byla tato nastavení zvolena v konfiguraci).

Po uplynutí nastaveného času se řídicí bod začne obnovovat. Poté, co byly body síly obnoveny na jejich nominální hodnotu, kontrolní bod znovu vygeneruje pozitivní impulsy pro svůj tým. Pokud byl kontrolní bod vystřelen podruhé a nezbývají žádné body síly, bude kontrolní bod považován za zničený a hra bude u konce.

Hry s digitální vlajkou

DIGITÁLNÍ VLAJKA

Každému týmu účastnícímu se hry je přidělena vlajka (vlajka bude během hry zářící barvou týmu, ke kterému patří). Úkolem je zajmout nepřátelskou vlajku a doručit ji na domácí základnu. Střílejte na herní sadu, abyste ji zachytili. Hráč, který střílí na vlajku soupeře, musí běžet na svou základnu a střílet na svou vlajku, aby získal zajetí.

Na konci kola vlajka zapípá a změní barvu na svého majitele. Na displeji vlajky se zobrazí počet vlajek zachycených spoluhráči.

VLAJKOVÁ KONTROLA

Ve výchozím nastavení vlajka bliká bíle. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil.

Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní.

KONFRONTACE

Na začátku hry je vlajka neutrální a září barvami všech týmů. Střílejte na zařízení a pořiďte jej. Čím déle má tým vlajku, tím více LED diod na vlajce je osvětleno barvou daného týmu.

Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní.

VOJENSKÁ ZÁKLADNA

Každému týmu účastnícímu se hry je přidělena vlajka. V tomto scénáři funguje jako „základna“ pro tým, kde se mohou mrtví hráči znovu objevit. Základna má určitou sílu a může být zničena nepřátelskými hráči. V případě zničení základna přestane doplňovat životy týmu, do kterého patří, dokud nebude obnovena síla.

Na konci kola vlajka zapípá a změní barvu na svého majitele. Na displeji vlajky se zobrazí název týmu a počet zničení základny během kola.

OUTPOST

Tento scénář je podobný vojenské základně. Hlavní rozdíl spočívá v tom, že základna je zpočátku neutrální, týmy ji musí zajmout. Po zajetí bude základna schopna resuscitovat hráče týmu, který ji vlastní (pro tento účel musí být povoleno nastavení Impulse). Aby bylo možné znovu obsadit základnu, musí být zničena (vynulovat její síly).

Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.

NEMOCNICE

Ve výchozím nastavení je příznak neutrální. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil. V tomto scénáři se zapnutým nastavením Impulse vlajka obnoví hp hráčů z týmu, který je v tuto chvíli drží.

Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.

ARZENÁL

Ve výchozím nastavení je příznak neutrální. Hráči to zachytí střelou. Barva vlajky se změní na barvu týmu, který ji zachytil. V tomto scénáři se zapnutým nastavením Impulse obnoví vlajka munici hráčů z týmu, který je v tuto chvíli drží.

Na konci kola vlajka vydá zvukový signál a změní barvu na vítězný tým: tým, který vlastnil vlajku déle než ostatní. Na displeji se zobrazí doba zdržení.

Kombinace kontrolního bodu s digitální vlajkou

Zachycení kontrolního bodu + VLAJKOVÁ KONTROLA

a další možnosti kombinací módů.





Pro malé děti jsou na zapůjčení laserové blastery s možností rozdělení až do 4 týmů a volbou 4 různých módů střelby pro širši taktické možnosti.
Pro počáteční trénink střelby lze použít pohyblivé elektronické brouky.  

Počet hráčů ideální mezi 6 až 12 rozdělených do 2 až 4 skupin. 





Wolfgame & design
Telefon: +420 728 068 759
(denně 8 až 21 hod.)
Dělnická a1, Jihlava
586 01 Jihlava
Rezervace
Celkový minimální limit 500,-
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Datum:
Čas:
Počet osob:
Váš dotaz:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.